Trenky.sk
+421 908 308 406
info@trenky.sk

Doprava a platba

Postup objednania tovaru:

Ako si môžete objednávať tovar v našom eshope? Je to celkom jednoduché. V ľavej časti nášho obchodu si môžete vybrať z niekoľkých kategórií. Po kliknutí na príslušnú kategóriu sa v strednej časti zobrazia jednotlivé položky, ktoré si ďalej môžete tiež otvoriť, prečítať si podrobnosti o danom produkte, zobraziť fotografiu vo vyššom rozlíšení a prípadne si produkt objednať - jedným kliknutím na tlačidlo - KÚPIŤ. Pokiaľ budete mať s objednaním tovaru problémy, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom emailu alebo telefonicky. Pred odoslaním objednávky nezabudnite uviesť Vašu celú doručovaciu adresu, telefónne číslo, fakturačné údaje a termín do kedy najneskôr tovar potrebujete doručiť. Obvyklá expedičná lehota je 24 hodín od prijatia objednávky (vo všedných dňoch) a dodacia lehota je cca 2 pracovné dni.

Zásielkovňa - dobierka

3,50 Eur

         2 dni


PPL - dobierka

 

 

4,90 Eur

         2 dni

Prepravné je zdarma pri objednaní tovaru nad 100 eur.

 

Zásielkovňa:

Ak ste si zvolili vyzdvihnutie balíka v sieti Zásielkovňa.sk, balík by Vám mal doraziť do 1 - 2 dní na vybrané výdajné miesto. Prosíme, počkajte na informačný email a SMS správu, ktoré dostanete vo chvíli, kedy bude zásielka pripravená k odberu. Predtým výdajné miesto nenavštevujte, objednaný tovar tu nebude dostupné. Balík je tu uložený po dobu minimálne 7 dní.

PPL:

Pokiaľ ste si ako dopravcu vybrali spoločnosť PPL, bude Vám balík doručovaný v dvoch po sebe nasledujúcich dňoch (pokiaľ sa s kuriérom nedohodnete inak). Kuriér Vás bude pred každým doručovaním balíka telefonicky kontaktovať. Pri neprevzatí balíčka v dohodnutých termínoch sa balík opäť vracia späť k odosielateľovi.

Dodacia doba:

Tovar, ktorý si objednáte obvykle expedujeme nasledujúci pracovný deň. Doporučujeme Vám pri uzatváraní objednávky napísať nám termín, do kedy najneskôr musíte mať tovar u seba, aby sme Vás mohli prípadne informovať, pokiaľ nebudeme schopní Vami požadovaný termín splniť napr. z dôvodu štátneho sviatku, technických problémov alebo problému so skladovými zásobami v prípade objednania väčšieho počtu kusov tovaru.

O dátume odoslania Vašej objednávky Vás budeme kontaktovať na Vami uvedenú emailovú adresu.

Odstúpenie od zmluvy:

Samozrejmosťou je pre nás vrátenie tovaru. Na to máte právo do 14 dni od prevzatia tovaru. Je možné vrátiť iba tovar, ktorý je nepoškodený, nepoužívané a v originálnej nepoškodenom obale (pokiaľ je v takom dodaný). Po vrátení takéhoto tovaru Vám bude vrátená plná čiastka hodnoty tovaru, za akú ste ho u nás zakúpili. Čiastka vynaložená na prepravu a obalových materiálov Vám vrátená nebude. Pri zasielaní tovaru späť nám prosím napíšte Vaše číslo účtu, kam Vám máme poslať vrátenú čiastku. 

Reklamácie:

Pokiaľ máte nie aký problém s Vaším tovarom, pred jeho odoslaním nás prosím informujte na e-mail: (remove XX) info XX @trenky XX .sk K reklamovanému výrobku priložte kópiu faktúry. Bez nej nebude Vaše reklamácia uznaná. Zaväzujeme sa na Vašu reklamáciu reagovať do 7 dní od jej ho doručenia a do 30 dní ju vyriadiť. Pokiaľ bude reklamácia uznaná za oprávnenú a poškodený výrobok bude neopraviteľný, nahradíme Vám ho výrobkom novým. Pokiaľ sa už tento výrobok nebude dodávať a nebudeme môcť zaistiť jeho náhradu, vrátime Vám plnú výšku ceny výrobku, za akú ste ho u nás zakúpili.

Reklamační formulář

Adresa pro reklamácie: Jaromírova 3, 12000 Praha 2, Česká Republika