Ako si môžete objednávať tovar v našom eshope? Je to celkom jednoduché. V ľavej časti nášho obchodu si môžete vybrať z niekoľkých kategórií. Po kliknutí na príslušnú kategóriu sa v strednej časti zobrazia jednotlivé položky, ktoré si ďalej môžete tiež otvoriť, prečítať si podrobnosti o danom produkte, zobraziť fotografiu vo vyššom rozlíšení a prípadne si produkt objednať - jedným kliknutím na tlačidlo - KÚPIŤ. Pokiaľ budete mať s objednaním tovaru problémy, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom emailu alebo telefonicky. Pred odoslaním objednávky nezabudnite uviesť Vašu celú doručovaciu adresu, telefónne číslo, fakturačné údaje a termín do kedy najneskôr tovar potrebujete doručiť. Obvyklá expedičná lehota je 24 hodín od prijatia objednávky (vo všedných dňoch) a dodacia lehota je cca 2 pracovné dni.
Zásielkovňa - dobierka |
3,50 Eur |
2 dni |
|
|
4,90 Eur |
2 dni |
Prepravné je zdarma pri objednaní tovaru nad 100 eur.
Ak ste si zvolili vyzdvihnutie balíka v sieti Zásielkovňa.sk, balík by Vám mal doraziť do 1 - 2 dní na vybrané výdajné miesto. Prosíme, počkajte na informačný email a SMS správu, ktoré dostanete vo chvíli, kedy bude zásielka pripravená k odberu. Predtým výdajné miesto nenavštevujte, objednaný tovar tu nebude dostupné. Balík je tu uložený po dobu minimálne 7 dní.
Pokiaľ ste si ako dopravcu vybrali spoločnosť PPL, bude Vám balík doručovaný v dvoch po sebe nasledujúcich dňoch (pokiaľ sa s kuriérom nedohodnete inak). Kuriér Vás bude pred každým doručovaním balíka telefonicky kontaktovať. Pri neprevzatí balíčka v dohodnutých termínoch sa balík opäť vracia späť k odosielateľovi.
Tovar, ktorý si objednáte obvykle expedujeme nasledujúci pracovný deň. Doporučujeme Vám pri uzatváraní objednávky napísať nám termín, do kedy najneskôr musíte mať tovar u seba, aby sme Vás mohli prípadne informovať, pokiaľ nebudeme schopní Vami požadovaný termín splniť napr. z dôvodu štátneho sviatku, technických problémov alebo problému so skladovými zásobami v prípade objednania väčšieho počtu kusov tovaru.
O dátume odoslania Vašej objednávky Vás budeme kontaktovať na Vami uvedenú emailovú adresu.
Samozrejmosťou je pre nás vrátenie tovaru. Na to máte právo do 14 dni od prevzatia tovaru. Je možné vrátiť iba tovar, ktorý je nepoškodený, nepoužívané a v originálnej nepoškodenom obale (pokiaľ je v takom dodaný). Po vrátení takéhoto tovaru Vám bude vrátená plná čiastka hodnoty tovaru, za akú ste ho u nás zakúpili. Čiastka vynaložená na prepravu a obalových materiálov Vám vrátená nebude. Pri zasielaní tovaru späť nám prosím napíšte Vaše číslo účtu, kam Vám máme poslať vrátenú čiastku.
Pokiaľ máte nie aký problém s Vaším tovarom, pred jeho odoslaním nás prosím informujte na e-mail: K reklamovanému výrobku priložte kópiu faktúry. Bez nej nebude Vaše reklamácia uznaná. Zaväzujeme sa na Vašu reklamáciu reagovať do 7 dní od jej ho doručenia a do 30 dní ju vyriadiť. Pokiaľ bude reklamácia uznaná za oprávnenú a poškodený výrobok bude neopraviteľný, nahradíme Vám ho výrobkom novým. Pokiaľ sa už tento výrobok nebude dodávať a nebudeme môcť zaistiť jeho náhradu, vrátime Vám plnú výšku ceny výrobku, za akú ste ho u nás zakúpili. info @trenky .sk
Adresa pro reklamácie: Jaromírova 3, 12000 Praha 2, Česká Republika